HTML

Ti

  • Charlotte Bailey: Szija! Még mindig szépeket írsz. :) Mikor beszélünk? :S Charlotte (2009.11.29. 22:36) "bonyolult"
  • hasy: most esett csak le! no nem a fáról. már tetszik, főleg a vége. (2009.07.25. 16:29) Fa
  • Geяy: Rövid tömör vers, még a laikusok is megértik. :) Bár elsőre ez jutott eszembe erről: www.youtube.... (2009.05.19. 19:47) befejezésre várva...
  • BiJuc: :) (2009.04.11. 14:25) részletek
  • totyi_: na szép....nyitok egy blogot amiben végig ilyenek lesznek h nyavalygóóóóó meg h majooooom (2009.04.01. 21:28) mese

Linkblog

mese

2009.04.01. 01:03 lRoland

 

 

Elhatároztam ma délután, hogy írok egy mesét. Tele voltam ötletekkel, azért nem is kellett nagyon gondolkoznom, leültem a kertben a hintaágyra, Polly ott ugrált körülöttem és elkezdtem írni. Van egy kis napló féleségem, ahova mindig feljegyzem az aktuális gondolataimat,  mielőtt elkezdtem volna írni találtam is egyet: vajon megéli-e a március az áprilist. Ebbe most nem mennék bele, hisz a meséről kezdtem el mesélni. Mesélni a meséről, álmodni az álmokról, vágyakról és sírni a boldogságtól. Újabb gondolatok, de ezeket egyből ide írtam. A 2. oldalnál tartottam, amikor hirtelen Polly elkezdett élesen figyelni. Tekintete az utca felé esett, ezért én is oda fordítottam a fejem. Állt valaki a kapuban. A postás nem lehetett gondoltam magamban, hisz délután 3 óra felé álltak a napsugarak. Fölkeltem, leraktam a naplóm, és Polly társaságában a kapuhoz siettem. Egy lány állt ott, ismerős volt, de nem tudtam honnan. Nem szólt egy szót sem, csupán a kezembe nyomott egy borítékot és elsietett. A borítékon semmi címzés, vagy név nem szerepelt csupán egy dátum állt: április 2. Nem értettem nagyon a történteket, de visszasiettem a hintaágyhoz és feltéptem a fehér papírt. Egy másik kisebb boríték volt benne, ezen sem volt semmi, csak egy mosolygós kis fejecske, ekkor arra számítottam, hogy még sok ilyen kis borítékot találok, de szerencsére nem így történt. Ezt kibontva egy levelet tartottam a kezembe. Kézzel írták és ezen sem szerepelt semmiféle információ az író kilétéről. A levélben, pedig ez állt:

 

Szia!

 

Gondolom semmit sem értesz. Bevallom nem pont így akartam, ezt a levelet átadni, de sajnos féltem ettől az egész szituációtól. Bocsi a dupla borítékért, csak gondoltam kicsit növelem a feszültséget, azzal, hogy mosolyt csalok az arcodra. Szerintem ilyenben még nem volt részed. Mármint úgy mosolyogni, hogy közben még jobban izgulsz, vagy inkább feszülten várakozol. Most gondolom arra számítasz, hogy elmesélem, hogy ki vagyok és miért is adtam ezt a levelet pont neked. Nem ez fog történni. A nevem benne van a naplódban, ezért nem is árulok el többet magamról, de remélem már tudod, hogy ki vagyok. Ma délután elkezdtél egy mesét, én csupán ezt folytattam. Illeszd hozzá a mesédhez, ezt a levelet és hamarosan megértesz mindent.

 

Puszi

 


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lroland.blog.hu/api/trackback/id/tr251038948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totyi_ 2009.04.01. 21:18:16

de igen írok, ameddig nem magyarázol
:D

totyi_ 2009.04.01. 21:20:56

ugyan,de én hiszek a mesékben!:D:D:d

totyi_ 2009.04.01. 21:28:20

na szép....nyitok egy blogot amiben végig ilyenek lesznek h nyavalygóóóóó meg h majooooom
süti beállítások módosítása